כמה עולה להתגרש

כמה עולה להתגרש

כמה עולה להתגרש? תלוי.

השאלה כמה עולה להתגרש מבלי להישאר תלוי במזל או על עץ עולה כמעט בכל פגישת ייעוץ עם אנשים השוקלים לפרק את החבילה ובכלל לא משנה מה הסיבה לפירוד בין אם זה על רקע של  בגידה, משבר אישי, משפחתי, כלכלי או כי סתם הם מאסו זה בזו.

הליך גירושין הוא מחיר כבד הרובץ על כל המשפחה, לא רק על בני הזוג.  התנהלות שגויה עלולה להפוך את העסק למורכב פי כמה וגם ליצור חור גדול מאוד וכואב בכיס. בכדי להימנע מנזק מיותר שקשה יהיה לרפא אותו מומלץ להמשיך לקרא ולפנות לעורך דין מומחה בתחום.

אם כבר החלטתם להיפרד, דרך המלך היא להסכים  על הליך גישור. רוב המתגרשים לא מצליחים לסיים את המערכת הזוגית בדרכי כבוד והם נגררים להליכים משפטיים, תלונות הדדיות, השמצות ועוד מיני מריעין בישין וכגובה הלהבות גובה העלויות שעולולות להרקיע לעשרות רבות של אלפי שקלים ובין היתר שכר טרחת עורכי דין ואגרות משפטיות, ההוצאות הכורוכות בניהול חיים בנפרד כגון שכ"ד ומדור, ריהוט, הסעות ונסיעות, מזונות זמניים, הוצאות חינוך וכיו"ב.

אז איך אפשר בכל זאת להוזיל את הליך הגירושין?

גירושין בהסכמה – מלבד לפתרון המכובד והמומלץ לצדדים, גירושין בהסכמה הינה אחת הדרכים הזולות ביותר להתגרש בכפוף להסכם גירושין שיערך על ידי עורך דין מיומן וצופה פני העתיד אשר יקבל בהסכמת הצדדים תוקף של פס"ד מחייב.

תכנון אסטרטגי – בפגישה הייעוץ ואחרי חתימה על הסכם שכר טרחה מול עורך הדין חשוב לקבוע יחד מטרות ותוכנית פעולה להשגת המטרות הללו לרבות מקרים ותגובות שחלקן פחות משמחות כמו שיונוי צוואה במידה ויש, שיוני מוטבים בתוכניות פנסיוניות, פתיחת חשבון בנק נפרד והותרת קופת צדקה למקרים מיוחדים כמו שנערכים למשימה מבצעית צבאית. תכנון אסטרטגיית מקדים לגירושים חכמים המביאים בחשבון שיקולים פיננסיים תוך שמירה ומיצוי זכויות וקביעת סדר עדיפויות לקיום בכבוד ולטובת הילדים, דבר שיאפשר לכם לסיים את ההליך על הרגליים בעלויות הנדרשות מבלי להיות תלוי במזל או על עץ.