עורך דין ומגשר גירושין

עורך דין ומגשר גירושין

עורך דין ומגשר גירושין הוא איש מקצוע מכריע בעולם הנוכחי שבו אחד מכל שלושה זוגות מתגרש בממוצע. הליך הגירושין הוא תהליך מורכב ומגיע עם מגוון השלכות משפטיות, כלכליות והוריות נרחבות. התהליך מתחיל למעשה ברגע שבו זוג מקבל את ההחלטה לפרק את החבילה. ברגע זה מומלץ להתייעץ עם ומגשר גירושין כדי לדון מהן החלופות ומה ההשלכות של החלטה כזו ואיך ייראה ההליך, וסוגי הבחירות שתצטרכו לעשות. הנה כמה מהנושאים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בהליך הגירושין:

החשיבות של בחירת עורך דין גירושין המתאים

לצד מתן ייצוג משפטי לאורך כל הליך הגירושין,עורך הדין ומגשר הגירושין שלכם הוא האדם שיגן עליכם ויבטיח לכם את זכויותיכם במלואן המגיעות לכם. ניסיון וותק, כמו גם היכרות עם החוקים והנהלים בתחום, חיוניים על מנת להבטיח שתקבלו את מבוקשכם, ולהבטחת זכויותיכם בדרך היעילה ביותר.

חלוקת רכוש באמצעות עורך דין לגירושין

סוגיה מכרעת בדיני גירושין נוגעת לרכוש המשותף לזוגות שנצבר במהלך תקופת הנישואין. חוק יחסי ממון קובע חלוקה שווה של הרכוש המשותף של בני הזוג, בהסדר המכונה "איזון משאבים". מדובר בסוגיה מסובכת שיכולה לכלול את כל הנכסים שבידי בני הזוג, הכוללים קרנות פנסיה והשקעות, עסקים ועוד ועוד.

במקרים מסוימים, נכסים שנצברו לפני החתונה יכולים להיחשב כרכוש בבעלות משותפת. אם בני הזוג מסכימים על חלוקת הרכוש למשל, בהסכם ממון חלוקת הרכוש תיעשה בהתאם לתנאים שנקבעו בחוזה. לנושא חלוקת הרכוש יש חשיבות מכרעת שכן יש לו השפעה עצומה על עתידכם הכלכלי.

 עורך דין ומגשר גירושין מקצועי ומנוסה יוודא כי הינכם מקבלים הסכם הוגן וכזה אשר יבטיח את עתידכם הכלכלי.

האם לכל אדם מעורב שעובר גירושים צריך להיות עורך דין לגירושין?

אם הליך הגירושין מתנהל על פי קונצנזוס בין הצדדים מתוך רצון לעבוד יחד, אין צורך שכל אחד מבני הזוג יעסיק עורך דין ומגשר גירושין משלו.

עם זאת, יש לציין כי במקרים בהם הליך הגירושין מתנהל בהקשר של חילוקי דעות בין שני הצדדים, מומלץ שלכל צד  יהיה עורך דין משלו במהלך הליך הגירושין, כדי שיהיה ייצוג עצמאי של זכויותיהם של בני הזוג במהלך התהליך.

מדוע חשוב לבחור עורך דין ומגשר גירושין מיומן, גם במקרים של גירושין בהסכמה

הליכי גירושין בהסכמה המכונים גם גירושין בשיתוף פעולה, היא אפשרות המאפשרת לזוגות המעוניינים בכך לקצץ בעלויות ולצמצם זמן. גירושין על בסיס הסכמה הם אופציה מצוינת כאשר לוקחים בחשבון שגירושים המבוצעים כמאבק משפטי דרך בתי המשפט עלולים להיות ארוכים ולעלות לשני בני הזוג סכומי כסף נכבדים.

הליך הגירושין המבוסס על הסכמה מתבצע כהליך של חתימה על הסכם גירושין ששני בני הזוג יכולים להחליט עליו מרצונם החופשי. אולם כאשר חותמים על הסכם גירושין אשר נחתם בהסכמה הדדית ומתוך רצון טוב, חיוני להעריך אותו בפיקוח של עורך דין גירושין מיומן.

הסיבה לכך היא כי לעורכי דין גירושין יש ניסיון של שנים בעריכת הסכמי גירושין, המאפשרים להם להבין את הדקויות וההשלכות הנגזרות מההסכם בנושאים שעבור בני הזוג יכולים להיראות כחסרי משמעות. אם הסכם גירושין נכתב בסיוע עורך דין גירושין מיומן המתמחה בדיני גירושין ומשפחה יש סיכוי גדול יותר שההסכם ישקף באופן סימטרי ומדויק את רצונות שני הצדדים המעורבים בהליך הגירושין, וגם יאושר באופן מהיר על ידי בית המשפט.

עורך דין הסכמי גירושין

 מחפשים עורך דין לענייני משפחה בקריות? לייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות עם עו"ד קובי גל צרו קשר 050-521-3382

אנו כאן בשבילכם,

עו"ד קובי גל